Hvordan returnerer jeg varen?

Har du kjøpt en deal men dealen stod ikke helt til forventningene og du ønsker å returnere den? Vi har ingen fast returadresse, da vi formidler varer fra hundrevis av aktører. Ta derfor kontakt med vår kundeservice, så kan de sende deg riktig adresse.

Når du skal returnere en vare så er det viktig å tenke på følgende:

For at du skal kunne benytte deg av angreretten på 14 dager er det en forutsetning at produktet er i vesentlig uforandret stand, dvs. Ikke tatt i bruk som ditt eget og ikke ødelagt eller skadet.

- Pakken skal ikke sendes i oppkrav eller rekommandert
- Pakken skal ha ordentlig og samme emballasje som du mottok den i. Sørg derfor for å ikke skrive eller klistre sendingslapp/frimerke direkte på originalesken til produktet med mindre dette var slik du mottok ditt produkt. Klistre i så fall over på samme lapp. Du må med andre ord pakke inn esken du mottok produktet i.
- Sørg for tilstrekkelig informasjon på emballasjen så vi vet pakken er fra deg ANGRE + ditt/dine ordrenummer(e)

Om det derimot skulle være en reklamasjon som du ønsker å returnere så kan du gjerne ta kontakt med vårt kundeservice team slik at de kan gi deg videre instrukser.

 

Generell veiledning til retur av kjøp gjort på nett finnes på forbrukerrådet sine sider https://www.forbrukerradet.no/forside/angrer-du-pa-et-kjop/

Kommentarer